Per piacè vede quì sottu l'annunziu da u nostru cumpagnu CFS chì avarà un impattu nantu à tutte e carichi di esportazione LCL:
A principiu di questu annu, avemu implementatu parechji aghjustamenti di tariffu per affruntà i volumi d'impurtazioni senza precedente è l'aumentu di i costi di importazione. À quellu tempu, avemu sceltu di piglià a “aspetta è vede” approcciu da u latu di l'esportazione di a nostra attività. Mentre chì stu approcciu ci hà permessu di ritardà l'aghjustamenti di a tarifa d'esportazione à questu puntu, i tempi di permanenza peggioranu, scheduli di nave inconsistenti, cancellazioni di partenza di l'ultima ora, e carenza d'equipaggiu, avà detta chì un aghjustamentu di a tarifa d'esportazione deve esse fatta.
Troy Container Line cuntinueghja à travaglià per e migliori suluzioni pussibuli per spustà a carica in modu più efficiente pussibule cù e cundizioni attuali di u mercatu.. Sì avete qualchì quistione, per piacè cuntattate u vostru rappresentante di vendita o cuntattateci à sales@troylines.com